Monday, April 13, 2009

routine

just realize,
early in the morning when i reach school i'd go straight to the canteen and buy kuih
that if i got class early (7 a.m)
if not, i'd go write my attendance and go to the cantenn ordering nasi. yes, nasik as early as 7 am.
sorry, saya perut melayu~kena makan nasik.=))
kalo saya marah budak lepas kelas terus pego order milo nai ping (milo ais).
kalo tak, mark buku dan bercerita (berbual) dgn guru.
pastu balik.

p/s : i wake up at 5am sebab my school starts as early as 6.30am.
cikgu2 semenanjung sanggup?

3 comments:

  1. saya sanggup! tapi saya bangun jam 545am.. sebab saya tinggal di sekolah! kah kah kah..

    bestnye ada canteen.. budak2 kami makan di pelantar solar tu.. takut one day semua jadi Kagayan Panggang atau Roasted Dusun Banggis!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. bagus, lepas ni leh makan budak panggang plak!! haha

    ReplyDelete