Friday, April 8, 2011

080411 - rindu

tadi takde pasal ternangis baca satu petikan yg ditulis sorg suami yg mana isterinya kesepian di rumah jd wujudlah konflik2 yg sepatutnya tak wujud. i realized, kdg2 aku pun marah husband sendiri sbb aku sepi, takde pasal benda kecik pun aku hangen tak tentu pasal. dan cara atasi adalah dgn sujud kepada Allah.

rindunya aku. pada Dia dan kekasihnya..
tp macam tak layak.. aku penuh dgn segala palitan lumpur. masih berusaha membersihkan diri dan menyucikan hati. kembali pada fitrah.
kalaulah sekarang jiwa ini direntap dari tubuh, malunya aku berjumpaNya dalam keadaan sebegini..

juga rindu teramat pada suami. memang sebelum kahwin kami sudah kenal 7 tahun tapi Allah maha besar, kasihku padanya sebagai seorg isteri amat misteri dan mendalam.

abg, semoga yan juga kekasih abg di sana,,

No comments:

Post a Comment