Saturday, March 21, 2009

i love you all


dedicated to naza,mogs,shoba,sarah,reshma,matno,aizu,joon ming. (yang tak pernah lekang membuat aku ketawa sepanjang bersama mereka)

tak perlu kata-kata
ataupun senyum
ataupun sentuhanmu
tetapi dengan mengetahui kau ada di sini
sudah cukup untuk menghidupkan aku
walaupun pandangan matamu untuk orang lain
ketawamu kerana orang ketiga, keempat atau kelima
kehadiranmu memberi aku sebab untuk bernafas
setialah di sisi aku kerana saat ini tak akan berulang

2 comments:

  1. wah.. puitis sungguh..

    one from me..

    the morning breeze from the top of the hill,
    seems to overwhelm the day's beauty,
    whatever it takes,
    whatever it needs,
    the passion we share,
    the bond will be there,
    the love we have will bring us everywhere!
    (aku cipta ayat2 di atas tau.. takda ciplak na..)

    ReplyDelete
  2. waaahh!!!!emo nyer saya...huhu

    ReplyDelete