Saturday, October 16, 2010

161010 -housemate

sedikit tentang teacher yang dulu suka pakai heels pegi sekolah tai sekarang suka flats sebab selesa dan rasa cam comel sikit, me.

i'm staying with 2 indian housemates. one was my coursemate. ya, yang 6 tahun tu. satu kelas dari 2002 sampai 2008. jadi kalau bosan2 seronok la bergosip cita2 lama. bila cekgu2 di sekolah tanya aku dok ngn sapa, diorang tatau nak wat muka tekejut ke apa sebab housemates aku indians. kan banyak cita/sitkom di malaysia yang tunjuk masyarakat majmuk dok serumah? takde la masalah besar pun. aku semayang macam biasa. baca quran. posa. diorang lebih respect aku daripada sesetengah muslims lain. siap kalau mau kuar lepak soalan pertama yang diorang tanya aku ialah, 'semayang pukul berapa yanti?'

yang paling best kalau time posa tapi takleh posa. hehe. housemate ku la yang menapau fast food. pernah sekali (posa tahun ni la) aku dgn sorang housemate nie g giant. aktiviti hujung minggu. sebab pening dok umah tatau nak watpe, jadi terus la amikbas g giant. 80 sen je tambang sorang. sampai di sana teringinnya aku mau makan pizza. tahu sajala kalau peod tu kalau kepingin makan, kurang sikit la tahap dia dari org mengidam. tapi lebih kurang la. terpaksa la housemate ku yang g masuk order dan aku tunggu d kedai cd. otw balik pun dia yang bawak. hehehe. i love my housemate.

No comments:

Post a Comment