Tuesday, May 17, 2011

170511 - azwie!!!!!!!!!!!

hari sabtu ritu bawak budak g kursus di sekolah berdekatan. naik bas la. sesama. nak dijadikan cerita, aku lupa remind pakcik tu jadi pagi tu dia lupa. terpaksala kami tunggu. nasib baik kami sampai on time.

sampai sana, budak dibahagikan ikut matapelajaran yg dia nyaris lulus. ada 2 org utk English. aku sepatutnya menghantar budak saja sebab fasilitator utk program tersebut telah dilantik dan dapat surat. housemate dan coursemate ku jadi fasi, apa lagi, diorg register aku sekali. walhal taklimat apa pon aku tak ikut. ah, peduli! hehe, tu la kan pentingnya cable. kan bagus kalau aku ada cable mau transfer?

sedang budak dengar ceramah, aku sembang ngn coursemate lagi satu di dewan. aku pakai baju oren thai silk yang baru. rasa syoq la pakai baju baru. aku perasan si azwie ni (anak murid aku dok senyum). aku pun pandang dia, dia tunjuk fail nya. aku cebik mulut. perli aku la tu. fail dia pun kaler oren. mungkin dia ingat aku tak paham, seraya dia menjerit, "OREN!". wei, org tgh masyuk dgr ceramah terus pandang dia yg tgh angkat fail.

AZWIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment